неділю, 14 лютого 2016 р.

Година ліричного настрою "Зіграй мені мелодію любові – ту, без якої холодно словам"

Найромантичніше свято року – День Святого Валентина.
Цього холодного дня навіть повітря сповнене любов’ю. Амури поспішають поєднати пари, почуття яких перевірені часом, та допомагають зустрітись половинкам, які загубились десь серед юрби. Адже саме кохання здатне розтопити кригу в серці й подарувати відчуття весни.
Завітав Святий Валентин і до читачів бібліотеки-філії №10 Олександрійської міської ЦБС. Бібліотекарі підготували та провели годину ліричного настрою «Зіграй мені мелодію любові – ту, без якої холодно словам».
З перших хвилин дійства активними учасниками стали старшокласники ЗНЗ №10. Вони з захопленням брали участь в багатьох пізнавальних та жартівливих конкурсах, серед яких - «Ти без мене – не ти, я без тебе – не я» (об’єднання в пари імен, відомих своєю любов’ю по всьому світу). Конкурс «Кулька коханій, коханому» заставив учасників замислитися та придумати найчарівніші та найромантичніші слова для своєї половинки. Дуже весело та активно пройшли конкурси «Наїжачені Чубатики» – дівчата створювали екстравагантні зачіски хлопцям, «Кутюр’є» – хлопці створили дизайнерський одяг своїм моделям. Солодкими та смачними були конкурси «Солодкий мандарин» та «Цукерки».
Кохання панує у світі. Воно поза віком і часом. Воно возвеличує людину. Серед нас, напевно, не знайдеться людини, яка скаже: «Я не хочу кохати». Кохати і бути коханими хочуть усі…І це те почуття, що нас рятує від самотності та суму.


Немає коментарів:

Дописати коментар