вівторок, 29 квітня 2014 р.

Година здоров'я «Хто здоровий, той не плаче, жде його в житті удача»

Під час години  здоров’я  «Хто здоровий, той не плаче, жде його в житті удача», яку організували фахівці бібліотеки-філії №2 Світловодської МЦБС старшокласники отримали інформацію щодо складових здоров'я та здорового способу життя. Учасники мали змогу не тільки прослухати інформацію про основні чинники здоров’я, негативні наслідки тютюнопаління, алкоголю, вживання наркотиків, але і творчо та креативно себе проявити.  Підлітки брали активну участь в усіх творчих, практичних завданнях та іграх:  рольових іграх «Сила волі», «Яка  дорога краще», «Формула №1», вправі «Мозковий штурм». Робота в групах  «Повітря» та «Сонце» дала можливість молоді усвідомити та звернути увагу на власний спосіб життя, зробити певні висновки. Юнаки і дівчата створили  міні - плакати  «Яким повинен бути справжній чоловік, справжня жінка?» і аргументували власну позицію.   На завершення години здоров'я  у дружній та  доброзичливій атмосфері пройшов флеш – моб  «Здорові батьки – здорові нащадки».

Бібліотечні  працівники роздавали друковану продукцію, закликаючи цим замислитися про своє здоров'я і важливість планування сім'ї, щоб молоді люди на основі наданої інформації мали  змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження репродуктивного здоров'я.  

Немає коментарів:

Дописати коментар